Bildirimler
(0)
Geri

Sıkça Sorulan Sorular

1.   SİPARİŞ

 

ü Üyelik başvurusu nasıl yapılır?

www.gerceksaglik.com.tr web sitemiz üzerinde “Üye Olmak İstiyorum” butonuna gelerek GLN kodu ve diğer üyelik bilgileriniz ile birlikte vergi levhanızı ekleyerek hesap oluşturmalısınız.

 

ü Hesap oluşturma işleminden ne kadar süre sonra hesabım aktif olur?

Üyelik bilgilerinizde bir problem olmadığı takdirde, hesap oluşturma işlemini takip eden ilk iş günü içerisinde hesabınız aktive edilecektir. Aktivasyon durumu size mail olarak iletilecektir.

 

ü Kullanıcı bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Kullanıcı bilgilerinize hesabım sekmesindeki “Bilgilerim” alanından ulaşabilirsiniz. Hesabınızda yapılacak değişiklikler için arkadaşlarımızdan destek alabilirsiniz. Fatura bilgilerinizin değişmesi durumunda vergi levhanızı, hesap bilgilerinizin değişmesi durumunda ise ilgili alan bilgilerini  [email protected] adresi ile paylaşarak değişiklikleri gerçekleştirebilirsiniz.

 

ü Nasıl sipariş veririm?

Web sitemiz üzerindeki kategorilerden, markalardan, görsel bannerlardan veya arama butonundan istediğiniz ürünün markasını, kodunu veya ismini arattığınız takdirde ürünlerle ilgili tüm detayları görebilirsiniz ve sipariş verebilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra “Sepetim” sekmesine geldiğinizde eklediğiniz tüm ürünlerin fiyat, adet ve kampanya bilgilerinin özetini görebilirsiniz.Sepeti onayladıktan sonra kredi kartı bilgilerinizi ekleyebilirsiniz. “Siparişi Tamamla” alanına tıklayarak işleminizi tamamlamış olursunuz.

 

ü Siparişimin durumunu nasıl takip ederim?

Ana sayfamız üzerindeki “Hesabım” sekmesinde yer alan “Siparişlerim” butonuna gelerek siparişinizin güncel durumu görebilirsiniz.

 

ü Siparişimle alakalı bir sorun yaşadığımda ne yapmam gerekir?

“İletişim” sekmesinde gerekli bilgileri doldurarak sorununuzu yazabilirsiniz veya direk [email protected] mail adresi üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Her iki durumda da çalışma günlerimiz dahilindeki 24 saat içerisinde tarafınıza bilgi verilecektir.

 

 

2.   SEPET

 

ü Ürün sepetimi nasıl görebilirim?

Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan sepet ikonuna tıklayarak ulaşabilir veya hesabım sekmesi altında yer alan “Sepetim” alanına tıklayabilirsiniz. 

 

ü Sepet içeriğimi nasıl değiştirebilirim?

“Sepetim” sekmesi üzerinde sepetinizde yer alan ürünleri çıkartabilir, adetlerini arttırıp/azaltabilirsiniz.  

 

3.   ÖDEME

 

ü Nasıl ödeme yapabilirim?

Yeni oluşturduğunuz siparişi tamamlarken kredi kartı bilgilerinizi girerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz. Bunun haricinde daha önceki vadeli alımlarınıza ilişkin ödeme yapmak isterseniz de “Ödeme” butonuna gelerek, "Cari Ödeme" alanından  fatura seçebilir, ya da kredi kartınızın limit uygunluğuna göre istediğiniz tutarda ödeme yapabilirsiniz.

 

ü Ödenmemiş borcum varken sipariş verebilir miyim?

Eğer ödenmemiş borcunuzun tamamı veya bir kısmının vadesi geçmemiş ise evet yeni sipariş girişi yapabilirsiniz. Ancak ödenmemiş borcunuzun tamamı veya bir kısmının vadesi geçmiş ise, minimum vadesi geçmiş tutarı kadarını sistem üzerinden ödedikten sonra sipariş verebilirsiniz.

 

ü Ödenmemiş borcumu nasıl ödeyebilirim?

“Ödeme” butonu üzerine gelerek "Cari Ödeme" alanından faturalarınızı görüntüleyebilir, faturalarınızı kısmen veya tamamen ödeyebilirsiniz.

 

 

 

4.   TESLİMAT

 

ü Siparişim faturalandığında nasıl haberdar olurum?

Siparişiniz faturalandığında sistemde yer alan mail adresiniz üzerinden size bildirim yapılacaktır.

 

ü Kargo süreçlerini nasıl takip edebilirim?

“Siparişlerim” bölümü üzerinden siparişinizin güncel durumunu adım adım takip edebilirsiniz.

 

ü Gelen üründe hasar bulunursa ne yapmalıyım?

Ürün teslimatı sırasında fiziksel kontrol yapılmalı, gözle görülür bir hasar olması durumunda ürünler teslim alınmamalıdır. Gözle görülür hasar olmasına rağmen ürünün teslim alınması durumunda iade talebinin kabul edilmesi için kargo dağıtımcısının da imzasının yer aldığı tutanak metninin sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

 

ü Teslimatla ilgili bir sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

[email protected] mail adresi üzerinden yaşadığınız sorunu bize iletebilirsiniz. Çalışma günleri dahilinde 24 saat içerisinde tarafınıza bilgi verilecektir.

 

 

5.   İADE

 

ü İade koşulları nelerdir ve süreç nasıl işler?

Hasarlı veya yanlış ürün teslimatı gibi sebeplerden dolayı iade talebinde bulunabilirsiniz.

“Hesabım” sekmesi altında “İade Talebi” kısmına gelerek iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri seçip ilgili bilgi ve görselleri sistem üzerinden yükleyerek iade sebebinizi seçtikten sonra iade talebinizi oluşturabilirsiniz. İade talebinizi fatura kesiminden itibaren 10 gün içerisinde iletmeniz gerekmektedir.

Gözle görülür hasarı olan ürün/ürünlerin teslim alınması durumunda kargo teslimat görevlisinin de imzasının bulunduğu tutanak metnini “İade Talebi” içinde yer alan görsellere eklemeniz gerekmektedir. İade talebiniz en fazla 3 iş günü içerisinde değerlendirilip tarafınıza olumlu/olumsuz dönüş yapılacaktır. İade talebiniz onaylandıktan sonraki 3 iş günü içerisinde iade faturasını kesip ürünü Yurtiçi kargo firması ile karşı ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir.

 

ü İadem onaylandıktan sonra ücret iadem ne zaman yapılır?

İade faturanızın kesiminden itibaren 3 iş günü içerisinde iade tutarınız kredi kartınıza iade edilecektir. Ücret iadenizin kartınıza aktarılma süresi bankanıza bağlı olarak değişebilir.